DVK_Dmitriy писав:...Дьячковское и пономарское место праздны, потому что, бывший при сей церкви дьячек Ферапонт Барилович, прошлого 1833 года в Генваре месяце выбыл по билету Консистории в Пермскую губернию.
А що це за білєт такий?
Я чула тільки про побілєтних солдат... а тут вже і дячок...
Де такі білєти давали? Може там щось цікавеньке є?
Пані Тамаро!
У Вас вже декілька тижнів у ящику висить НЕ прочитане приватне повідомлення!!!
Вам по імейлу приходить повідомлення про це і пишеться від кого прийшло.
Та коли Ви заходите на форум, про всяк випадок, дивіться на кількість нових повідомлень
Барилович Тамара писав:Спасибо ,что написали,я не видела, так как заходила, смотрела ответы ,но не входила на форум,а отображается,если вошла,поэтому я не видела сообщения!
-БАРИЛО́ВИЧ Роман Романович – український громадський діяч на Далекому Сході. З родини священика. До окупації Зеленого Клину більшовиками (1922) – учасник укр. орг-цій у Благовєщенську, згодом евакуювався до Харбіна. Чл. Укр. союзу хліборобів-державників. У 1920–30-х рр. – секр. т-ва «Січ» у Харбіні (1926), у 1930-х рр. працював у ліцеї св. Миколая. Чл. харбінської Укр. учител. спілки та комісії з орг-ції укр. школи. Представник від т-ва «Січ» на конференції укр. орг-цій Харбіна 12 травня 1935, на якій засновано Укр. нац. колонію (УНК). 29 січня 1939 обраний членом Ревіз. комісії, 1943–45 – чл. Ради старшин УНК. Заарешт. 1945 після окупації Маньчжурії рад. військами та вивезений до СРСР, де, ймовірно, загинув у сталін. таборах.
Роман Александрович Барилович , священицький син із
Київської губернії, вихованець КДА (1863-1867), кан
дидат богослов’я, завершив кар’єру протоієреєм Києво-
Софійського кафедрального собору. Барилович також
займався педагогічною діяльністю та виконував низ
ку обов’язків на єпархіальній службі, зокрема був благо
чинним києво-подільських церков 24. За службу о. Роман
отримав низку стандартних нагород та відзнак: набе
дреник (1882), скуфію (1885), камілавку (1889), наперс
ний хрест від Св. Синоду7 (1894), ордени Св. Анни 3-го
(1896) та 2-го (1904) ступенів25. Активну позицію мужа,
перейнятого долею православ’я, підкреслює факт діяль
ної участі Бариловича у роботі Київського Свято-Воло-
димирського братства (був його скарбником із 1894 та
почесним членом із 1903).
Разом із дружиною о. Роман Барилович виховав чет
веро дітей. На час укладання клірової відомості, яку було
залучено для аналізу (за 1904 р.), всі вони, дорослі люди,
мешкали не з батьками. Про двох доньок відомо лише,
що вийшли заміж, а от сини служили: один у Міністер
стві фінансів, інший — військовим .
Пожалуйста подскажите как и где искать предков за 1770 год.-" Униатский период в архивах представлен слабо, информация разбросана по разным местам. Книга Радвана охватывает лишь малую часть приходов (хотя работу автор проделал колоссальную)."---- Это ответ от одной дамы, у которой есть эта книга,она посмотрела и не нашла нужных мне фамилий в нужных сёлах,там другие фамилии,а я по документам знаю,что они там должны быть или хотя бы их малолетние дети. Как быть?
Где искать предков в 18 веке - этот вопрос многих интересует. Мне чуть-чуть повезло, в ЦГИАК сохранились МК с 1761 года по нужному селу. И все, теперь я тоже в тупике...
Было бы любопытно узнать, как люди умудряются копать еще глубже.
Спасибо за ответ! Мне посоветовал один из Бариловичей обратиться в Житомирский архив.(он через тот архив дошёл до 1737 года) По моим сёлам только за 1801 год Клировые ведомости!
Возможно где-то сохранились ревизские сказки 1795 года о служителях церкви.
А для поиска в Польше (ведь наши села до 1795 года принадлежали Польше) нужно бы узнать административно-территориальное деление.